Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStokkeland-Øen, Anita
dc.contributor.authorRamaj, Arbnor
dc.date.accessioned2024-02-17T16:51:56Z
dc.date.available2024-02-17T16:51:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:190693769:190810307
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3118275
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractFormålet med denne oppgaven var å forske på hvordan barnehagelærere tilrettelegger for risikofylt lek i barnehagen. I tider hvor man føler at alt handler om sikkerhet, et det spennende å se hvordan barnehagelærere legger tilrette for risikolek i barnehagen. Ettersom det er enklest å se at de eldste barna er i risikofylte leker vil det være naturlig å legge vekt på disse. Jeg har også valgt å avgrense oppgaven til å omhandle barnehagens utearealer, altså både innenfor og utenfor gjerdene. Oppgavens data er blitt innhentet fra to informanter og egne observasjoner som feltarbeid på egen arbeidsplass. Funnene er blitt samlet og har blitt drøftet med relevant teori.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan legger barnehagelærere tilrette for risikofylt lek i barnehagen?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel