Musikk og inkludering
dc.contributor.advisor | Tumyr, Beate Gilje | |
dc.contributor.author | Tarano Rodriguez, Zenia. Volkova, Alla. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-17T16:52:08Z | |
dc.date.available | 2024-02-17T16:52:08Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:181864222:190721295 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3118289 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne bacheloroppgaven var å undersøke hvilken forståelse barnehagelærere har av inkluderingsbegrepet, og hvilke erfaringer og kunnskap barnehagelærere sitter inne med i forhold til inkludering av barn med bruk av musikk. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Musikk og inkludering | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap