Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSageidet, Barbara Maria
dc.contributor.authorAardal, Signe
dc.date.accessioned2024-02-18T16:51:16Z
dc.date.available2024-02-18T16:51:16Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:181864222:190721433
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3118335
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI dette forskningsprosjektet har jeg studert etter problemstillingen som lyder: Hvordan kan aktiv bruk av naturen være et hjelpemiddel for barna som begynner i barnehagen og barna som slutter i barnehagen og begynner på skolen? For å svare på problemstillingen min har jeg foretatt seks kvalitative forskningsintervju som har gitt meg innblikk i hvordan pedagoger fra barnehage og skole tenker om dette temaet. Oppgaven er bygget opp etter de funnene jeg gjorde i den empiriske studien min. Jeg belyser relevant teori for funnene jeg har dratt frem fra de kvalitative intervjuene mine. Videre har jeg drøftet disse funnene opp mot teorien. Avslutningsvis har jeg poengtert det viktigste med oppgaven min og deretter vist veien mot videre forskning. Gjennom arbeidet med denne oppgaven har jeg blitt vist mye nyttig kunnskap som pedagoger bærer på, som jeg skal ta med meg inn til min barnehage.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleLek i Naturen som Brobygger: En Utforskning av Aktiv Lek i Naturen som Hjelpemiddel for Overgangene i Barnehagen
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel