Veiledning av utforskning: Pedagogisk leder som naturmentor for barn
dc.contributor.advisor | Sageidet, Barbara Maria | |
dc.contributor.author | Nordbø, Rikke | |
dc.date.accessioned | 2024-02-28T16:51:18Z | |
dc.date.available | 2024-02-28T16:51:18Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:181864222:190721442 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3120367 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Jeg har selv en stor interesse for natur, utforskning og nærmiljøet og på grunn av dette valgte jeg problemstillingen «Hvordan pedagogisk leder fremmer utforksning av naturens mangfold og hvordan dette kan videreutvikles.» Jeg har delt oppgaven opp i fem ulike deler. Jeg starter med innledning hvor jeg forteller om hvorfor jeg valgte dette temaet og oppgavens oppbygning. Videre går vi over til metode der jeg forteller om hvordan jeg gikk frem i oppgaven. Analyse er neste del av oppgaven her analyserer jeg svarene jeg har fått fra infomrantene. I drøftningsdelen trekker jeg inn funnene fra analysen og viser det i lys av teori. Helt til slutt er avslutningsdelen hvor jeg trekker frem de viktigste funnenne og svarer på problemstillingen. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Veiledning av utforskning: Pedagogisk leder som naturmentor for barn | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap