Et sted å være, et sted å lære: Elevers opplevelse av klasseromskultur og relasjoner i den videregående skolen.
dc.contributor.advisor | Lerang, Maren Stahl | |
dc.contributor.author | Bugge, Maren Elise | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T15:51:33Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T15:51:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:229931786:129338559 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3140626 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | UIS | |
dc.title | Et sted å være, et sted å lære: Elevers opplevelse av klasseromskultur og relasjoner i den videregående skolen. | |
dc.type | Master thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IGIS) [1059]
Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk