Show simple item record

dc.contributor.advisorLillevik Gjære, Åsmund
dc.contributor.authorRøinås, Stine
dc.date.accessioned2024-07-18T15:51:34Z
dc.date.available2024-07-18T15:51:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:229891277:47012425
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3142181
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstract
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUIS
dc.titleEn komparativ analyse av matematikklæreverkene Multi og DragonBox: Tilnærminger i introduksjonen av naturlige tall til elever.
dc.typeMaster thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [1089]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Show simple item record