En komparativ analyse av matematikklæreverkene Multi og DragonBox: Tilnærminger i introduksjonen av naturlige tall til elever.
dc.contributor.advisor | Lillevik Gjære, Åsmund | |
dc.contributor.author | Røinås, Stine | |
dc.date.accessioned | 2024-07-18T15:51:34Z | |
dc.date.available | 2024-07-18T15:51:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:229891277:47012425 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3142181 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | UIS | |
dc.title | En komparativ analyse av matematikklæreverkene Multi og DragonBox: Tilnærminger i introduksjonen av naturlige tall til elever. | |
dc.type | Master thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IGIS) [1089]
Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk