Blar i Studentoppgaver (SV-NHS) på emneord "kundetilfredshet"
Viser treff 1-4 av 4
-
Customer co-creation: The role of perceived social support and the effects on satisfaction
(Masteroppgave/UIS-SV-NHS/2013;, Master thesis, 2013-06-03)Formål: Ved å undersøke sammenhenger mellom fenomenene samskaping og kundetilfredshet ønsker jeg å bidra til en bedre forståelse av fenomenet samskaping. Teoretisk bakgrunn: Forståelsen av fenomenet samskaping er basert ... -
How do switching costs affect customer satisfaction and loyalty: Examples from Sandnes Sparebank
(Masteroppgave/UIS-SV-NHS/2017;, Master thesis, 2017-05-11)Formålet med studien var å få en bedre forståelse av sammenhengen mellom kundetilfredshet, personlige relasjoner, byttekostnader og lojalitet. Kan en på bakgrunn av dette identifisere en risiko for banken ved at kunder er ... -
Hva er det som gjør at interne avdelinger, som i utgangspunktet har samme forutsetninger, oppnår ulikt resultat; en utfordring av det teoretiske rammeverket for spørreskjemaer i bruk på arbeidsplassen.
(Masteroppgave/UIS-SV-NHS/2016;, Master thesis, 2016-05-08)Hovedspørsmålet denne masteroppgaven søker å besvare vil være i hvilken grad strategiske ledelseselementer og/eller interne faktorer, slik som organisasjonskultur og organisasjonens endringsvilje vil påvirke de ansatte i ... -
Hva gjør privatkunder i strømbransjen i Norge tilfredse og lojale?
(Masteroppgave/UIS-SV-NHS/2016;, Master thesis, 2016-05-11)Det har vært forsket mye innen tilfredshet og lojalitet gjennom årene men ikke mye innen strømbransjen i Norge. I denne studien vil vi se nærmere på dette fenomenet og det er vårt ønske at vi kan bidra til øket forståelse ...