dc.contributor.author | Ertesvåg, Sigrun | |
dc.contributor.author | Roland, Pål | |
dc.date.accessioned | 2010-05-31T14:15:48Z | |
dc.date.available | 2010-05-31T14:15:48Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | I Spesialpedagogikk, Årg. 72, nr. 1 (2007), s. 42-45 | en_US |
dc.identifier.issn | 0332-8457 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/185242 | |
dc.description.abstract | Skulebaserte program som Respekt, Zero, Olweus, PALS og LP-modellen har dokumentert effekt og er tilrådd brukt i skulen. No er det tid for å sette sterkare fokus på føresetnadar for at denne type program skal ha effekt utover programperioden. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Utdanningsforbundet | en_US |
dc.subject | skolebaserte programer | en_US |
dc.title | Den vanskelege vidareføringa | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 42-45 | en_US |
dc.source.volume | 72 | |
dc.source.journal | Spesialpedagogikk | |
dc.source.issue | 1 | |