Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorErtesvåg, Sigrun
dc.contributor.authorRoland, Pål
dc.date.accessioned2010-05-31T14:15:48Z
dc.date.available2010-05-31T14:15:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationI Spesialpedagogikk, Årg. 72, nr. 1 (2007), s. 42-45en_US
dc.identifier.issn0332-8457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/185242
dc.description.abstractSkulebaserte program som Respekt, Zero, Olweus, PALS og LP-modellen har dokumentert effekt og er tilrådd brukt i skulen. No er det tid for å sette sterkare fokus på føresetnadar for at denne type program skal ha effekt utover programperioden.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUtdanningsforbundeten_US
dc.subjectskolebaserte programeren_US
dc.titleDen vanskelege vidareføringaen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer reviewed
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber42-45en_US
dc.source.volume72
dc.source.journalSpesialpedagogikk
dc.source.issue1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel