Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØstrem, Sissel
dc.date.accessioned2014-02-11T09:31:55Z
dc.date.available2014-02-11T09:31:55Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationØstrem, S. (2011) Den nye grammatikken i høgere utdanning : med læringsutbytte som eksempel. Uniped, 34(1), pp. 34-43no_NO
dc.identifier.issn1893-8981
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/185529
dc.description.abstractArtikkelen diskuterer det nasjonale kvalifi kasjonsrammeverket for høgere utdanning, dets tilblivelse og utforming. Spesielt retter artikkelen søkelyset på læringsutbytteformuleringer som fenomen. Spørsmålet som diskuteres er hvorvidt læringsutbytteformuleringer er hensiktsmessige i profesjonsutdanninger som skal kvalifi sere for yrker der skjønnsutøvelse er en viktig del av utøvelsen. Her blir lærerutdanningen brukt som eksempel.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherUniversitets- og høgskolerådetno_NO
dc.subjectkvalifikasjonsrammeverkno_NO
dc.subjecthøgere utdanningno_NO
dc.subjectlæringsutbytteno_NO
dc.titleDen nye grammatikken i høgere utdanning : med læringsutbytte som eksempelno_NO
dc.typeJournal articleno_NO
dc.typePeer reviewedno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280no_NO
dc.source.journalUniped


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel