Show simple item record

dc.contributor.authorTyskerud, Anita
dc.date.accessioned2012-07-06T08:20:57Z
dc.date.available2012-07-06T08:20:57Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/185796
dc.descriptionMaster's thesis in teaching mathematicsno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwayno_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IGIS/2012;
dc.subjectmatematikkundervisningno_NO
dc.subjectlæreres oppfatningerno_NO
dc.subjectmatematikkdidaktikkno_NO
dc.subjectlærereno_NO
dc.subjectgrunnskoleno_NO
dc.titleHvordan manglende kunnskap om matematikk og matematikkundervisning blir oppfattet blant lærere som hindringer for undervisning.no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283no_NO
dc.source.pagenumber101no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [542]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Show simple item record