Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJahnsen, Hanne
dc.contributor.authorNergaard, Svein Erik
dc.date.accessioned2009-08-06T10:59:06Z
dc.date.accessioned2017-04-20T07:25:58Z
dc.date.available2009-08-06T10:59:06Z
dc.date.available2017-04-20T07:25:58Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationSpesialpedagogikk 5(2007) S. 4-16
dc.identifier.issn0332-8457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2440016
dc.description.abstractLillegården kompetansesenter gjennomførte på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet i desember 2005 en kartlegging av smågruppebaserte tiltak i alle offentlige grunnskoler med ungdomstrinn. Målgruppa for disse tiltakene er elever som viser liten motivasjon for tradisjonelt skolearbeid, og som viser problematferd eller andre tegn på manglende trivsel og tilpasning. Artikkelen beskriver gjennomføringen av kartleggingen, gjør rede for hovedfunn og drøfter resultatene.
dc.language.isonob
dc.publisherUtdanningsforbundet
dc.subjectSGT
dc.subjectSmågruppebaserte tiltak
dc.subjectSpesialundervisning
dc.titleSmågruppetiltak for elever på ungdomstrinnet som viser problematferd og lav skolemotivasjon
dc.typeJournal article
dc.subject.nsi282no


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel