Har Emil fra Lønneberget blitt ordfører : barnelitteratur som kan støtte selvfølelsen
dc.contributor.author | Tveitereid, Kirsti | |
dc.date.accessioned | 2009-03-25T13:40:56Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T07:28:14Z | |
dc.date.available | 2009-03-25T13:40:56Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T07:28:14Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Spesialpedagogikk (2008) Nr. 8, S. 8-13. | |
dc.identifier.issn | 0332-8457 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2440022 | |
dc.description.abstract | I en inkluderende skole er elevbildene anerkjennende, ikke negative og begrensende. Kan det finnes gode eksempler i skjønnlitteraturen som både gir lærer og elev inspirasjon og livsglede? | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Utdanningsforbundet | |
dc.subject | inkluderende skole | |
dc.subject | gledens pedagogikk | |
dc.subject | skjønnlitteratur | |
dc.title | Har Emil fra Lønneberget blitt ordfører : barnelitteratur som kan støtte selvfølelsen | |
dc.type | Journal article | no |
dc.subject.nsi | 280 |