Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTveitereid, Kirsti
dc.date.accessioned2009-03-25T13:40:56Z
dc.date.accessioned2017-04-20T07:28:14Z
dc.date.available2009-03-25T13:40:56Z
dc.date.available2017-04-20T07:28:14Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationSpesialpedagogikk (2008) Nr. 8, S. 8-13.
dc.identifier.issn0332-8457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2440022
dc.description.abstractI en inkluderende skole er elevbildene anerkjennende, ikke negative og begrensende. Kan det finnes gode eksempler i skjønnlitteraturen som både gir lærer og elev inspirasjon og livsglede?
dc.language.isonob
dc.publisherUtdanningsforbundet
dc.subjectinkluderende skole
dc.subjectgledens pedagogikk
dc.subjectskjønnlitteratur
dc.titleHar Emil fra Lønneberget blitt ordfører : barnelitteratur som kan støtte selvfølelsen
dc.typeJournal articleno
dc.subject.nsi280


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel