«Korleis kan samarbeid i barnehagen og med Pedagogisk psykologisk tjeneste hjelpe barn som viser reaktiv aggresjon».
Master thesis
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2833866Utgivelsesdato
2021Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Studentoppgaver (HF-IGIS) [1059]
Beskrivelse
Full text not available
Sammendrag
Samandrag
Denne mastereoppgåva handlar om tema samarbeid og reaktiv aggresjon. Problemstillinga lyder som følgjer «Korleis kan samarbeid i barnehagen og med Pedagogisk psykologisk tjeneste hjelpe barn som viser reaktiv aggresjon». Studien har som fokus å sjå på samarbeidet i barnehagen, og i mellom pedagogisk psykologisk tjeneste rundt barn som viser reaktiv aggresjon. Studien bygger på teori om samarbeid, reaktiv aggresjon, sosial kompetanse og autoritative vaksne.
Tre av informantane i studien er i frå barnehage, og to informantar er i frå PPT. Studiens ønske er å sette fokus på viktigheita av samarbeid i møte med reaktiv aggresjon hos barn, og målet er derfor å sette fokus på dette samarbeidet. I oppgåva ser ein både på samarbeid internt i barnehagen, og i mellom barnehagar og PPT.
Kvalitativ metode blir nytta i studien, med eit semistrukturert intervju. Funn i studien setter lys på at samarbeid imellom barnehagen og PPT i nokre tilfelle kan være vanskeleg. Informantane var alle opptatt av samarbeid, der det var viktig å skape openheit, og der det er rom for å dele kunnskap og informasjon. Det er viktig at ein har dette samarbeidet i møte med barn som viser reaktiv aggresjon, om ein ikkje hadde støtte i dei andre vaksne. Vil det være vanskelig i møte med barn som viser reaktiv aggresjon. Derfor er det også viktig at barnehagen og PPT får til eit godt samarbeid for å hjelpe desse barna. Dette krevjar tid, men det som ein vil få tilbake er eit sterkare team rundt barna, slik at handteringa av vanskane blir betre. Eit anna sentralt funn i denne studien er at informantane i frå barnehagen viser at det kan være for lite fokus på at foreldre, og barnehagane må handtere reaktiv aggresjon likt.