Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorLiv Jorunn Byrkjedal-Sørby
dc.contributor.authorSofie Vallestad Aalen
dc.contributor.author
dc.date.accessioned2021-12-10T16:51:11Z
dc.date.available2021-12-10T16:51:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uis:inspera:82370538:50917637
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2833866
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractSamandrag Denne mastereoppgåva handlar om tema samarbeid og reaktiv aggresjon. Problemstillinga lyder som følgjer «Korleis kan samarbeid i barnehagen og med Pedagogisk psykologisk tjeneste hjelpe barn som viser reaktiv aggresjon». Studien har som fokus å sjå på samarbeidet i barnehagen, og i mellom pedagogisk psykologisk tjeneste rundt barn som viser reaktiv aggresjon. Studien bygger på teori om samarbeid, reaktiv aggresjon, sosial kompetanse og autoritative vaksne. Tre av informantane i studien er i frå barnehage, og to informantar er i frå PPT. Studiens ønske er å sette fokus på viktigheita av samarbeid i møte med reaktiv aggresjon hos barn, og målet er derfor å sette fokus på dette samarbeidet. I oppgåva ser ein både på samarbeid internt i barnehagen, og i mellom barnehagar og PPT. Kvalitativ metode blir nytta i studien, med eit semistrukturert intervju. Funn i studien setter lys på at samarbeid imellom barnehagen og PPT i nokre tilfelle kan være vanskeleg. Informantane var alle opptatt av samarbeid, der det var viktig å skape openheit, og der det er rom for å dele kunnskap og informasjon. Det er viktig at ein har dette samarbeidet i møte med barn som viser reaktiv aggresjon, om ein ikkje hadde støtte i dei andre vaksne. Vil det være vanskelig i møte med barn som viser reaktiv aggresjon. Derfor er det også viktig at barnehagen og PPT får til eit godt samarbeid for å hjelpe desse barna. Dette krevjar tid, men det som ein vil få tilbake er eit sterkare team rundt barna, slik at handteringa av vanskane blir betre. Eit anna sentralt funn i denne studien er at informantane i frå barnehagen viser at det kan være for lite fokus på at foreldre, og barnehagane må handtere reaktiv aggresjon likt.
dc.description.abstract
dc.languagenno
dc.publisheruis
dc.title«Korleis kan samarbeid i barnehagen og med Pedagogisk psykologisk tjeneste hjelpe barn som viser reaktiv aggresjon».
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [1059]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel