Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHalle, Kirsten
dc.contributor.authorHalleland, Helene S.
dc.date.accessioned2022-03-11T16:51:49Z
dc.date.available2022-03-11T16:51:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uis:inspera:100270094:101771048
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2984799
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven vil baseres på problemstillingen; «Hvordan bidrar musikk til et inkluderende fellesskap i barnehagen?». For å undersøke nærmere har jeg valgt å ta i bruk den kvalitative forskningsmetoden, intervju. Jeg har analysert egne funn og satt dem opp imot ulike teoretikere sine utsagn for å finne svar på min problemstilling. Mine resultater viser at musikken er identitetsskapende, fellesskapsdannende og inkluderende for alle barn, som igjen medvirker til å danne et inkluderende fellesskap i barnehagen. Det ble gitt uttrykk for at musikk og følelser er noe informantene la mye fokus på i deres arbeid, men jeg opplevde også en stor forskjell i deres arbeidsutførelse, alt etter deres kunnskap og erfaring.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleMusikk for et inkluderende fellesskap i barnehagen.
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel