Show simple item record

dc.contributor.advisorUgelstad, Ingunn Berrefjord
dc.contributor.authorEkrheim, Ine
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:20Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226668
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051664
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne bacheloren er innenfor temaet toddlerens kroppslige væremåte, med problemstillingen: «hva gjør personalet i barnehagen for å anerkjenne og ivareta toddlerens kroppslige lek og væremåte i uteområdet?» Jeg har anvendt en kvalitativ forskningsmetode for å undersøke problemstillingen. Her har jeg gjennomført kvalitative intervju av to barnehagelærere i to forskjellige barnehager. Funnene fra intervjuene blir presentert og drøftet fortløpende opp mot relevant teori og begreper. Etter arbeidet med oppgaven, har jeg fått en større forståelse og respekt for viktigheten av hvordan man arbeider for å ivareta og anerkjenne toddlerens kroppslige lek og væremåte. Dette er kunnskap som jeg kommer til å ta med meg når jeg blir en barnehagelærer.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan brukes barnehagens uteområde?
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record