Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGuldbrandsen, Astrid.
dc.contributor.authorValenzuela, Angelica
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:35Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122872697:134211992
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051681
dc.description.abstractHensikten med denne oppgaven er å prøve å bli mer kjent med teori og hva den sier om voksendeltakelse i barns lek. Det er et tema som interesser meg spesielt når jeg jobber i barnehage selv. Lek er et omfattende begrept, men viktig å gjøre seg kjent med. Dette skaper en godt arbeid i fremtiden som en fremtidig barnehagelærer. Oppgaven er skrevet fra en teoretisk perspektiv, og jeg har brukt pensumlitteratur for å hente inn informasjon. Ved å hente inn informasjon fra tidligere teoretikere og veie dem opp mot moderne teoretikere kan man kanskje få et samfunshistorisk perspektiv og knytte sammen praksis mot toerien. Å prøve å svare på en problemstilling kan hjelpe ved å ha tre forskninspørsmål og kanskje da prøve å finne ut hvor viktig det er med en altiv voksen som er deltakende i barns lek. Hva vil det si å leke og hvor mye eller hvor lite skal en voksen delta? Ved å lese om tidligere og moderne teorier kan man kanskje utvikle ny kunnskap og bli bedre rustet til å en hverdag som en barnehagelærer.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleVoksenrollen og lek
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel