Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTunikel, Katarzyna Anna.
dc.contributor.authorSaw, Vowel Lay.
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:48Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:48Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226526
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051697
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven er om hvordan pedagogiske ledere arbeider med kommende flerspråklige barn i barnehagen. Oppgaven er fokusert på barn i alder av 3-6 år gamle. Problemstillingen jeg har formet er: «Hvordan kan pedagogiske ledere ta i bruk morsmålet til flerspråklige barn for å fremme barnas norskspråklige kompetanser?». Med denne problemstillingen ønsker jeg å sette i lys viktigheten rundt pedagogens arbeid med barns morsmål i barnehagen, for å utvikle norskferdighetene til barnet. Oppgaven er bygget opp av de empiriske funnene jeg fant i løpet av mine intervjuer. Jeg intervjuet to pedagogiske ledere fra samme barnehage, men i forskjellige avdelinger. For å holde en rød tråd gjennom denne oppgaven har jeg valgt å bruke tre forskningsspørsmål som jeg forholdt meg til.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan arbeider pedagogiske ledere med barns morsmål
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel