Tre stemmer fra barnehage om "Tett på realfag strategien 2015-2019"
dc.contributor.advisor | Sageidet, Barbara Maria | |
dc.contributor.author | Florvaag, Monika | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T16:51:54Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T16:51:54Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:122872697:134211986 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3051705 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | I denne oppgaven vil dere lese om hvilke erfaringer tre barnehage ansatte har om strategien "Tett på realfag 2015-2019". Dette er en strategi som skulle forplikte de som arbeidet tettest på barna i hele utdanningsløpet. Jeg har brukt relevant teori for å belyse erfaringene som de ansatte uttrykkte. Og drøftet funnen opp mot teorien. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Tre stemmer fra barnehage om "Tett på realfag strategien 2015-2019" | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap