Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorOve Bergersen
dc.contributor.authorDominika Marta Pieszczoch
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:55Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226577
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051707
dc.description.abstractHvordan bruker flerspråklige barn sine språklige ressurser for å delta i rollelek med andre barn på stor avdeling. Med fokus på hvordan flerspråklige barn går inn i lek, om de gir egne initiativ eller følger opp andres initiativ i lek og hvordan respons de får. Formålet med oppgaven er at personalet i barnehager skal få ny innsikt rundt flerspråklige barns språklige ressurser og arbeid med rollelek og språk på avdelingen.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleFlerspråklige barns språklige ressurser i rollelek.
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel