Flerspråklige barns språklige ressurser i rollelek.
dc.contributor.advisor | Ove Bergersen | |
dc.contributor.author | Dominika Marta Pieszczoch | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T16:51:55Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T16:51:55Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:122871704:134226577 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3051707 | |
dc.description.abstract | Hvordan bruker flerspråklige barn sine språklige ressurser for å delta i rollelek med andre barn på stor avdeling. Med fokus på hvordan flerspråklige barn går inn i lek, om de gir egne initiativ eller følger opp andres initiativ i lek og hvordan respons de får. Formålet med oppgaven er at personalet i barnehager skal få ny innsikt rundt flerspråklige barns språklige ressurser og arbeid med rollelek og språk på avdelingen. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Flerspråklige barns språklige ressurser i rollelek. | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap