Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorMariella Annika Askianius
dc.contributor.author5035
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:56Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226550
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051709
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven handler om hvordan pedagoger fremmer inkludering av barn som ikke får lov til å være med på høytidsmarkeringer. Oppgaven er besvart gjennom en kvalitativ metode for å få bredere kunnskap om problemstillingen. Jeg har i oppgaven intervjuet tre pedagogiske ledere. Jeg har valgt å bruke tre forskningsspørsmål som kommer til å være sentrale gjennom hele oppgaven.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan pedagoger fremmer inkludering av barn som ikke får lov til å være med på høytidsmarkeringer
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel