Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorUndheim, Marianne Larsen
dc.contributor.authorStebekk, Gunhilde Klodvik
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:58Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122872697:134212016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051712
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne oppgaven presenterer funn fra en undersøkelse der tre pedagogiske ledere ble intervjuet om deres bruk av digital teknologi på småbarnsavdeling. Problemstillingen i undersøkelsen var: Hvordan bruker pedagogiske ledere digital teknologi sammen med småbarn i barnehagen? De tre pedagogiske lederne ble blant annet spurt om egen kompetanse på feltet, erfaringer, digital lek og hvilke muligheter og begrensninger de selv opplever i arbeid med digital teknologi. Et av de viktigste funnene i oppgaven er viktigheten av personalets trygghet i digitale situasjoner. Den profesjonsfaglige digitale kompetansen ser ut til å bety mer for en avdelings bruk av digital teknologi enn tilgjengelighet av mye teknisk utstyr.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleDigital pedagogisk praksis på småbarnsavdeling
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel