dc.contributor.advisor | Undheim, Marianne Larsen | |
dc.contributor.author | Stebekk, Gunhilde Klodvik | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T16:51:58Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T16:51:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:122872697:134212016 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3051712 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Denne oppgaven presenterer funn fra en undersøkelse der tre pedagogiske ledere ble intervjuet om deres bruk av digital teknologi på småbarnsavdeling. Problemstillingen i undersøkelsen var: Hvordan bruker pedagogiske ledere digital teknologi sammen med småbarn i barnehagen?
De tre pedagogiske lederne ble blant annet spurt om egen kompetanse på feltet, erfaringer, digital lek og hvilke muligheter og begrensninger de selv opplever i arbeid med digital teknologi.
Et av de viktigste funnene i oppgaven er viktigheten av personalets trygghet i digitale situasjoner. Den profesjonsfaglige digitale kompetansen ser ut til å bety mer for en avdelings bruk av digital teknologi enn tilgjengelighet av mye teknisk utstyr. | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Digital pedagogisk praksis på småbarnsavdeling | |
dc.type | Bachelor thesis | |