Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorJakobsen, Dagmar Anita
dc.contributor.authorFinne-Silde, Hannah
dc.date.accessioned2023-02-16T16:52:02Z
dc.date.available2023-02-16T16:52:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226544
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051718
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI denne bachelor oppgaven har jeg gjennom analyse og drøfting av kvalitative intervjuer av tre utvalgte barnehagelærere prøvd å besvare problemstillingen Hvordan jobber barnehagelærere med forming når de arbeider med fagområde kunst, kultur og kreativitet som beskrevet i rammeplan for barnehagen (2017)? Jeg har undersøkt hvordan barnehagelærer arbeider med rammeplanen (2017) fagområde kunst, kultur og kreativitet, og hvor vidt de tar rammeplanen i betraktning ved planlegging og gjennomføring av prosjektarbeid og formingsaktiviteter. Jeg fant at det er barnehagelærerne i hoved sak bruker rammeplanen (2017) i planlegging av måneden og at den ikke brukes aktiv i barnehagehverdagen. Barnehagelæreren vekt legger barns medvirkning, rommet som den tredje pedagog og sin rolle i planlegging av aktiviteter og under gjennomføring av prosjektarbeid og formingsaktiviteter.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleKunst, kultur, kreativitet i barnehagen
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel