Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKjersti Nesheim
dc.contributor.authorCaroline Grini
dc.date.accessioned2023-02-21T16:51:09Z
dc.date.available2023-02-21T16:51:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226571
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3052894
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne bacheloren retter synet mot hvordan pedagogiske ledere kan tilrettelegge rolleleken for å fremme språkdeltagelse til flerspråklige barn i alder av 5-6år, førskolebarn. For at jeg skal kunne svare på min problemstilling anvendte jeg ta i bruk semistrukturert intervju som metode. Oppgaven min er bygget opp på de empiriske funnene som jeg fikk fra informantene mine i intervjuet. Jeg intervjuet totalt 3 pedagogiske ledere. For at jeg skal holde en rød tråd gjennom denne oppgaven har jeg valgt ut 3 forskningsspørsmål som jeg skal ta for meg i løpet av denne bacheloroppgaven. Problemstillingen som jeg har kommet frem til er «Hvordan mener pedagogiske ledere at de kan tilrettelegge rolleleken for å fremme språkdeltagelsen til flerspråklige barn». Gjennom denne valgte problemstillingen har jeg lyst til å belyse hvor stort og viktig ansvar den pedagogiske lederen har, og hvor stor påvirkningskraft de har for at de flerspråklige barna skal få språkdeltagelse gjennom rolleleken
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan mener pedagogiske ledere at de kan tilrettelegge rolleleken for å fremme språkdeltagelsen til flerspråklige barn
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel