• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Arts and Education
  • Department of Early Childhood Education
  • Studentoppgaver (HF-IBU)
  • View Item
  •   Home
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Arts and Education
  • Department of Early Childhood Education
  • Studentoppgaver (HF-IBU)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hvordan kan dramatisk lek bidra til barns utvikling?

Espeland, Eileen
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
no.uis:inspera:181864222:190721406.pdf (229.8Kb)
URI
https://hdl.handle.net/11250/3118288
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • Studentoppgaver (HF-IBU) [480]
Abstract
Bacheloren tar utgangspunkt i denne problemstillingen: ”Hvordan bruker de ansatte i barnehagen drama på avdelingen for å bidra til barns utvikling i og gjennom dramatisk lek?”. Jeg har brukt kvalitativt intervju som metode for å innhente datamaterialet. Ønsket mitt med å skrive bacheloren i utgangspunkt med problemstillingen var å få en innsikt i tanker og holdninger fra ansatte i barnehagen rundt denne tematikken.

Gjennom innhenting av data har funnene vist at de ansatte i barnehagen er både reflekterte og opplyste om viktigheten av å bruke drama i en barnehagehverdag for å bidra til barns utvikling.
 
 
 
Publisher
uis

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit