Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFotland, Anne Karin
dc.contributor.authorEspeland, Eileen
dc.date.accessioned2024-02-17T16:52:07Z
dc.date.available2024-02-17T16:52:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:181864222:190721406
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3118288
dc.description.abstractBacheloren tar utgangspunkt i denne problemstillingen: ”Hvordan bruker de ansatte i barnehagen drama på avdelingen for å bidra til barns utvikling i og gjennom dramatisk lek?”. Jeg har brukt kvalitativt intervju som metode for å innhente datamaterialet. Ønsket mitt med å skrive bacheloren i utgangspunkt med problemstillingen var å få en innsikt i tanker og holdninger fra ansatte i barnehagen rundt denne tematikken. Gjennom innhenting av data har funnene vist at de ansatte i barnehagen er både reflekterte og opplyste om viktigheten av å bruke drama i en barnehagehverdag for å bidra til barns utvikling.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan kan dramatisk lek bidra til barns utvikling?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel