Hvordan kan dramatisk lek bidra til barns utvikling?
dc.contributor.advisor | Fotland, Anne Karin | |
dc.contributor.author | Espeland, Eileen | |
dc.date.accessioned | 2024-02-17T16:52:07Z | |
dc.date.available | 2024-02-17T16:52:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:181864222:190721406 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3118288 | |
dc.description.abstract | Bacheloren tar utgangspunkt i denne problemstillingen: ”Hvordan bruker de ansatte i barnehagen drama på avdelingen for å bidra til barns utvikling i og gjennom dramatisk lek?”. Jeg har brukt kvalitativt intervju som metode for å innhente datamaterialet. Ønsket mitt med å skrive bacheloren i utgangspunkt med problemstillingen var å få en innsikt i tanker og holdninger fra ansatte i barnehagen rundt denne tematikken. Gjennom innhenting av data har funnene vist at de ansatte i barnehagen er både reflekterte og opplyste om viktigheten av å bruke drama i en barnehagehverdag for å bidra til barns utvikling. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Hvordan kan dramatisk lek bidra til barns utvikling? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap