Show simple item record

dc.contributor.advisorFotland, Anne Karin
dc.contributor.authorEspeland, Eileen
dc.date.accessioned2024-02-17T16:52:07Z
dc.date.available2024-02-17T16:52:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:181864222:190721406
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3118288
dc.description.abstractBacheloren tar utgangspunkt i denne problemstillingen: ”Hvordan bruker de ansatte i barnehagen drama på avdelingen for å bidra til barns utvikling i og gjennom dramatisk lek?”. Jeg har brukt kvalitativt intervju som metode for å innhente datamaterialet. Ønsket mitt med å skrive bacheloren i utgangspunkt med problemstillingen var å få en innsikt i tanker og holdninger fra ansatte i barnehagen rundt denne tematikken. Gjennom innhenting av data har funnene vist at de ansatte i barnehagen er både reflekterte og opplyste om viktigheten av å bruke drama i en barnehagehverdag for å bidra til barns utvikling.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan kan dramatisk lek bidra til barns utvikling?
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record