Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBarbara Maria Sageidet
dc.contributor.authorKristine ekeberg
dc.date.accessioned2024-02-20T16:51:20Z
dc.date.available2024-02-20T16:51:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226535
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3118762
dc.description.abstractSammendrag: Denne bacheloroppgaven retter et blikk mot pedagogiske lederes arbeider med artskunnskap i barnehagen. Problemstillingen jeg har valgt for oppgaven er: Hvordan arbeider pedagogiske ledere med artskunnskap i barnehagen og hvordan knyttes dette opp mot bærekraftig utvikling? For å svare på min problemstilling anvende jeg en kvalitativ forskningsmetode med intervju av fire pedagogiske ledere. Oppgaven er bygget opp og rundt de empiriske funnene jeg fikk i løpet av intervjuene. Etter å ha skrevet oppgaven sitter jeg igjen med takknemlighet ovenfor velvilligheten hos informantene som tok seg tid i sin travle hverdag til å stille til intervju. Det har vært interessant å få et innblikk i hvordan artskunnskap innlemmes i det pedagogiske arbeidet og hvordan de knyttet arbeidet opp mot bærekraftig utvikling. Det kom fram mye nyttig kunnskap som jeg tar med meg videre i mitt framtidige yrke som barnehagelærer i barnehagen.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titlePedagogiske lederes arbeid med artskunnskap knyttet opp mot bærekraftig utvikling i barnhagen.
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel