Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBarbara Maria Sageidet
dc.contributor.authorErik Askeland
dc.date.accessioned2024-02-28T16:51:13Z
dc.date.available2024-02-28T16:51:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:181864222:190721445
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3120364
dc.description.abstractI denne bacheloroppgaven skal jeg undersøke hvordan pedagogiske ledere arbeider med artskunnskaper i barnehagen. Problemstillingen min er: Hvordan arbeider pedagogiske ledere i barnehagen med artskunnskap og hvordan kan bildekort brukes til å fremme interesse og utvikling av artskunnskaper. Denne bacheloroppgaven er en empirisk oppgave hvor jeg har benyttet meg av kvalitative intervjuer av tre pedagogiske ledere som min forskningsmetode. Funnene fra disse intervjuene skal brukes til å besvare problemstillingen i lys av relevant teori. Under arbeidet med bacheloroppgaven har jeg fått innblikk i viktige refleksjoner og erfaringer fra pedagogiske ledere i deres arbeid med artskunnskaper i barnehagen. Jeg har også utviklet et sterkere kompetansefundament til å begrunne og utrykke tanker og refleksjoner i lys av relevant teori. Denne lærerike prosessen kommer jeg til å ta med meg videre i arbeidslivet og vært en viktig del av min danning prosess som en pedagogisk leder
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titlePedagogiske lederes arbeid med artskunnskaper i barnehagen og bruk av bildekort som pedagogisk verktøy
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel