dc.contributor.author | Rogne, Magne | |
dc.date.accessioned | 2017-02-13T10:38:56Z | |
dc.date.available | 2017-02-13T10:38:56Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Rogne, M. (2013) Frå ark til app: Norskfaget i møte med digital tekstkultur. Norsklæreren, 3, pp. 34-43 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2430434 | |
dc.description.abstract | I dag les og skriv barn, unge og vaksne tekstar i eit omfang som me aldri har sett før i historia. Deltakarkulturen på internett gjev ein ytringsfridom som me tidlegare berre kunne drøyme om (jf. Erstad & Silseth 2008.217f.). | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Landslaget for norskundervisning | nb_NO |
dc.subject | norskopplæring | nb_NO |
dc.subject | deltakerkulturen | nb_NO |
dc.subject | digital tekstkultur | nb_NO |
dc.title | Frå ark til app: Norskfaget i møte med digital tekstkultur | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.rights.holder | Artikkelen stod opprinnelig på trykk i Norsklæreren, nr. 3, 2013, og er gjengitt med tillatelse. | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Nordiske språk: 018 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 34-43 | nb_NO |
dc.source.journal | Norsklæreren | nb_NO |
dc.source.issue | 3 | nb_NO |