dc.contributor.advisor | Helgevold, Nina | |
dc.contributor.author | Bakkene, Camilla | |
dc.date.accessioned | 2018-08-23T12:47:47Z | |
dc.date.available | 2018-08-23T12:47:47Z | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2559095 | |
dc.description | Master's thesis in Education | nb_NO |
dc.description.abstract | En kvalitativ intervjustudie som har til hensikt å få ny kunnskap om lærerens autonomi og profesjonalitet sett fra lærernes eget perspektiv. Studien undersøker handlingsrommet i lærerrollen slik det oppleves og erfares av lærere som jobber på de laveste trinnene i grunnskolen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2018; | |
dc.subject | utdanningsvitenskap | nb_NO |
dc.subject | lærerrollen | nb_NO |
dc.subject | profesjonalitet | nb_NO |
dc.subject | handlingsrom | nb_NO |
dc.subject | autonomi | nb_NO |
dc.subject | pedagogikk | nb_NO |
dc.title | Lærerens profesjonelle handlingsrom og autonomi på barnetrinnet - en kvalitativ studie | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 99 | nb_NO |