Hvilken betydning har pedagogens kunnskap for barnas estetiske erfaringer og møter med ulike materialer innenfor forming på en 0-3 års avdeling?
dc.contributor.advisor | Hervik, Hege | |
dc.contributor.author | Vatsvåg, Kristin | |
dc.date.accessioned | 2022-03-11T16:52:30Z | |
dc.date.available | 2022-03-11T16:52:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:100270683:101761469 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2984853 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Hvilken betydning har pedagogens kunnskap for barnas estetiske erfaringer og møter med ulike materialer innenfor forming på en 0-3 års avdeling? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap