Hvordan pedagoger fremmer inkludering av barn som ikke får lov til å være med på høytidsmarkeringer
dc.contributor.advisor | Mariella Annika Askianius | |
dc.contributor.author | 5035 | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T16:51:56Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T16:51:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:122871704:134226550 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3051709 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Denne bacheloroppgaven handler om hvordan pedagoger fremmer inkludering av barn som ikke får lov til å være med på høytidsmarkeringer. Oppgaven er besvart gjennom en kvalitativ metode for å få bredere kunnskap om problemstillingen. Jeg har i oppgaven intervjuet tre pedagogiske ledere. Jeg har valgt å bruke tre forskningsspørsmål som kommer til å være sentrale gjennom hele oppgaven. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Hvordan pedagoger fremmer inkludering av barn som ikke får lov til å være med på høytidsmarkeringer | |
dc.type | Bachelor thesis |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|
This item appears in the following Collection(s)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [366]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap