Browsing Studentoppgaver (HF-IGIS) by Title
Now showing items 136-155 of 1129
-
"Education is our weapon for the future": Access and non-access to higher education for refugees in Nakivale Refugee Settlement, Uganda
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2016;, Master thesis, 2016-06)Access to higher education for refugees is limited and under-researched. Within the context of protracted refugee situations in the Global South, the relief focus of humanitarian assistance, as well as the lack of integration ... -
Effekten av 20 ukers løpstrening på utrente. "Sprek 3" - en intervensjonsstudie.
(Master thesis, 2015)Bakgrunn: Hensikten med studien var å invitere utrente lesere av en regional avis til å delta i et intervensjonsprogram for å endre livsstil. Målet var å komme i form, og for de som ønsket, i så god form at de var i ... -
Effekten av en skolebasert aktivitetsintervensjon på læringsmiljø
(Master thesis, 2024) -
Effekten av fem måneders intervalltrening og kostholdsveiledning
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2016;, Master thesis, 2016-06-13)Bakgrunn: Studien fulgte voksne overvektige og utrente personer med KMI over 25, som deltok i et intervensjonsprogram for å endre livsstil. Deltakerne ble delt inn i en kontrollgruppe og en intervensjonsgruppe. Hensikten ... -
Effekten av fire og en halv uke med hurtighetstrening på juniorfotballspillere, samt effekten av fokus på løpsteknikk.
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2020;, Master thesis, 2020-06-11)Hensikten med studien var å undersøke om et juniorlag i fotball kunne få fremgang på repeterende sprint, akselerasjonshurtighet, maksimalhurtighet og vertikalspenst etter få uker med sprinttrening. Studien tok også for seg ... -
Effekten av fysisk aktivitet på kognitiv funksjon hos barn: Aktiv Skole - En intervensjonsstudie
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2016;, Master thesis, 2016-06-13)Hensikten med studien var å undersøke effekten av økt fysisk aktivitetsnivå på kognitiv funksjon hos barn i femte klasse. Studien var randomisert og kontrollert med et utvalg på 414 elever mellom 9 og 10 år fra ni norske ... -
Effekten av helsebaserte skoleintervensjoner på fysisk aktivitet utenom skoletid – En systematisk oversikt i lys av et motivasjonsteoretisk perspektiv
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2018;, Master thesis, 2018-06)Bakgrunn: I sammenheng med en stagnerende folkehelse har det blitt stadig mer populært å innføre skolebaserte helseintervensjoner med hensikt å øke barn og unges fysiske aktivitetsnivå. Disse intervensjonene viser seg i ... -
Effekten av intensiv aerob trening og kostholdsveiledning for utrente voksne med overvekt og fedme: en randomisert kontrollert studie
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2018;, Master thesis, 2018-06-04)Bakgrunn: Hensikten med studien var å undersøke i hvilken grad intensiv aerob trening over en periode på 33 uker kunne påvirke kardiorespiratorisk form og kroppssammensetning hos utrente voksne med overvekt og fedme. Et ... -
Effekten av økt fysisk aktivitet i skolen for tredjeklassingers aerobe kapasitet - 1-årig skolebasert intervensjon
(Master thesis, 2015-06)Tema: Barn anbefales å ha 60 minutter daglig fysisk aktivitet med moderat til hard intensitet. Barn med god fysisk form har lavere risiko for å utvikle livsstilssykdommer enn de som er i dårlig fysisk form. Fysisk aktivitet ... -
Effekten to ulike styrketreningsmetoder har på maksimal styrke, antropometriske målinger, løftehastighet og utholdenhet hos første års idrettsstudenter
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2019;, Master thesis, 2019-06-11)HENSIKT: Hensikten med oppgaven var å se hvordan to ulike styrketreningsmetoder påvirker faktorer som muskelstyrke, muskelmasse, fettmasse, maksimal utholdenhet (VO₂maks) og løftehastighet. De to styrketreningsmetodene er ... -
Effekter av å inkludere harness-system i treningen til unge kunstløpere
(Master thesis, 2023)Sammendrag Formål: Utviklingen av nye treningsmetoder innen kunstløp har de siste 20 årene vært rettet mot å forbedre prestasjoner gjennom bedret teknisk hopputførelse, øke antall rotasjoner og mestre flerrotasjonshopp ... -
Effekter av økt fysisk aktivitet på ungdomsskolen
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2016;, Master thesis, 2016-06)Bakgrunn: Denne studien har sett på effekter av økt fysisk aktivitet i skolen. Hensikten med studien har vært å sammenligne to skoler. En skole med økt fysisk aktivitet (minst 30 minutter hver dag), og en skole som ikke ... -
«Eg synes det er veldig positivt at me les eit kvarter gjennom skuledagen i eiga bok» - Om stillelesing på sjuande trinn
(Master thesis, 2021)Temaet for denne masteroppgåva er å få eit innblikk i kva elevar og lærarar på sjuande trinn tenkjer om stillelesing. For å finne moglege svar på problemstillinga har eg gjennomført ei kvalitativ undersøking, og eg har ... -
"Eg visste ikkje kven eg skreiv til...". Om utvikling av fagskrivingskompetanse i norskfaget på studieførebuande og påbygg på vg3
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2019;, Master thesis, 2019-12)Denne oppgåva har undersøkt korleis elevar som går på vg3 i vidaregåande skule arbeider med fagskrivingskompetansen sin i norskfaget, og samanlikna beskrivingar frå elevar på studieførebuande med elevar som tek påbyggingsåret. ... -
Ein case av Lesson Study i matematikk på 1.trinn: lærarane sine refleksjonar om elevane si læring av tiervenner
(Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2015;, Master thesis, 2015-06-15)Oppgåva har blitt basert på ein Lesson Study syklus gjennomført av tre lærarar på 1.trinn i matematikk med emnet tiervenner. Fokuset har vore på lærarane sine faglege refleksjonar rundt observasjon og prediksjon i ... -
Ein grunnskulelærar sin lyttepraksis under matematiske samtalar
(Master thesis, 2024)Fleire studiar har peika på lytting som ein understudert dimensjon, og understreka behovet for meir forsking på korleis læraren lyttar til elevane. Dialogbasert undervisning har fått ei sentral rolle i den norske læreplanen, ... -
Ein intervjustudie om lærarar sitt møte med flyktningelevar i skulen. Flyktningelevar sine utfordringar og lærar si tilrettelegging si tilrettelegging for motivasjon, læring og trivsel i klasserommet.
(Master thesis, 2024)Ettersom det aldri har vore så mange menneske på flykt i verden og den norske skulen tek i mot, og vil fortsetja med å ta i mot svært mange traumeutsette flyktningelevar framover er det viktig å sjå på korleis ein kan ta ... -
Ein kvalitativ studie av læraren sitt møte med stille elevar i skulen
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgåva i pedagogikk er ein kvalitativ studie om læraren og stille elevar i skulen. Tematikken er undersøkt med utgangspunkt i følgjande problemstilling: «Korleis opplever læraren stille elevar og korleis møter ... -
Ein kvalitativ studie av profesjonsfagleg samarbeid for utvikling av praksis
(Master thesis, 2021)Denne studien er ei kvalitativ undersøking av eit profesjonsfagleg samarbeid mellom skule og PPT. Studiens problemstilling har vore: Korleis legg skuleleiinga til rette for profesjonsfagleg samarbeid mellom skule og PPT, ... -
Ein studie av relasjonen elev-foreldre-skule, med fokus på foreldra si rolle for barn og unge si skulefaglege utvikling
(Masteroppgave/UIS-HF-IAS/2010;, Master thesis, 2010)